Я - українка, і цим пишаюсь!!!

Я - українка, і цим пишаюсь!!!
Любіть Україну у сні й наяву!

неділю, 29 січня 2017 р.

«Благословенна будь, моя незаймана дівице Десно, що, згадуючи тебе вже много літ, я завжди добрішав, почував себе невичерпно багатим і щедрим. Так багато дала ти мені подарунків на все життя… Щасливий я, що народився на твоєму березі, що пив у незабутні роки м’яку, веселу, сиву воду, ходив босий по твоїх казкових висипах, слухав рибальських розмов на твоїх човнах і казання старих про давнину, що лічив у тобі зорі на перекинутому небі. Що й досі, дивлячись часом униз, не втратив щастя бачити оті зорі навіть у буденних калюжах на життєвих шляхах», – так писав про річку Десна, що на Чернігівщині, Олександр Довженко. Проте наш рідний край багатий не лише розкішною природою, а й історико-культурними, архітектурними пам’ятками.

Немає коментарів:

Дописати коментар